‘- Čuvaj se ti, djevojčice. Upamti, niko na ovom svijetu nije vrijedan jedne tvoje suze. One su vrijednije od bisera. Kada bih bio u stanju voljeti, ko zna šta bi bilo. Ovako, najbolje je da nastaviš svojim putem. Sačuvaj duh i vedrinu. Jednom ćeš nekoga usrećiti.
– A ti?
– Za mene ne brini. Rekao sam ti, ja sam vjetar. Ili leptir, ako ti to ljepše zvuči. Samo, ti nisi jedan od mnogih cvjetova na koji leptir usputno sleti. Ti si jedinstveni cvijet.
– Nisi sretan, Aki. To pokušavaš sakriti ponašanjem, govorom, manirima, načinom života. Mora da je to nekad bila velika, sudbinska ljubav.
– Griješiš. Veoma sam sretan. Ni tuga mi nije nepoznat pojam. Bilo jednom… na Divljem zapadu.
– Dakle, u pravu sam. Ipak je u pitanju žena?
– Predug ti je jezik, Azra. Ja baš lako ne trgam velove s duše.

Vrata za njim su se zatvorila gotovo bešumno.

Komentariši