Kažu, ljudi sami biraju svoje prijatelje.
Kažu, kada nađeš prijatelja, dobro ga čuvaj.
Kažu, prijateljstvo je jedna od najvećih dragocjenosti.
Kažu, kada izgubiš prijatelja, osjetiš ogromnu prazninu.

Ja tebe nisam odabrala, jednostavno smo se našle. Čuvala sam te i ti si mene, ali je došlo vrijeme da odeš. Otišla si, iako si bila jedna od najdražih, najbitnijih osoba u mom životu. I još uvijek osjećam onu sveobuhvatnu prazninu kada te se sjetim. Zato te se ne sjećam, ne pričam o tebi, ne mislim o tebi. Tako je lakše… Da su mi nekad rekli da ovako može značiti neko ko nije tvoja krv, rekla bih da lažu. Da sam ikad mogla pretpostaviti da ovako može boljeti, mislila bih da to neću preživjeti. Da sam znala da ćeš otići, da li bih uopće pustila da budeš dio mog života? I zato se trudim da te zaboravim. Kao da bih ikad mogla zaboraviti sve one sretne dane. Kao da bih ikada mogla nekog drugog staviti na tvoje mjesto.

Volim te. Od srca. Zauvijek.

Komentariši